Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Pisete pohadky, ale neprolhal on se do te politiky?

2 0
možnosti
Foto

Plno lidí se do mě pustilo a říkají, že bych se měl za tenhle článek stydět. Neměl by se v prvé řadě stydět Miloš Zeman? Neudělal jsem nic jiného, než že jsem se vrátil zpět v čase. Nenutil jsem nikoho mluvit, ani nenařídil co má mluvit. Už jsem si ale zvykl. Kdyby nastala situace, že Zeman bude bourat pod vlivem alkoholu, tak za to bude moci ten, kdo o tom napíše. Je to jen přirovnání! Nepište mi prosím tedy, že Zeman neřídí automobil.

2 1
možnosti
MB

Mohl byste autore dodat ty správná čísla ke všem bodům? .

2 0
možnosti
Foto

Statistika v Nepálu se týkala jenom gramotných, přestože jich je v Nepálu minimum. Takhle lze rozebrat každý bod. To bych si ale nevážil čtenáře a dal mu najevo, že pochybuji o jeho inteligenci.

0 0
možnosti
MS

Já d n e s Zemana bytostně nesnáším, ale odvahu, se kterou vystoupil v srpnu 1989, kdy se u nás konec komunismu jevil ještě v nedohlednu, mu nelze upřít. Mám na mysli jeho článek v tehdejším Technickém magazínu, ze kterého bych vypichl na tehdejší dobu velice odvážnou pasáž:

"Naše zaostávání v některých směrech vědeckotechnického rozvoje je už tak výrazné, že si je přestáváme uvědomovat. Podobáme se maratónskému běžci, jemuž soupeři už zmizeli za horizontem, takže se může optimisticky domnívat, že je v čele závodu."

Stejně tak mu dnes nelze vyčítat, pokud při projevech v listopadu 1989 něco zveličil, nebo účelově "upravil". V té době to zcela určitě splnilo svůj účel - zvýšit naštvanost občanů vůči současnému režimu. Něco zcela jiného jsou ovšem jeho současné lži.

2 3
možnosti
Foto

Účelově upravit je jen výraz pro lež. Upravte účelově své daňové přiznání a budete mít na věc jiný názor, jakmile vás to semele.

4 0
možnosti
Foto

Rv Přes kopnutí si do Zemana po nářek nad tím, že kom systém porazil sám sebe;-)

2 4
možnosti
KB

Jen jedna věc. V tomto mu trochu křivdíte.

Ano bylo to svým způsobem divadlo, sám jsem na té Letné byl a přiznám se, že toto jsme chtěli slyšet. Ke změně poměrů prostě patří a trocha té demagogie i na druhé straně.

2 1
možnosti
MP

Já jsem ten článek nepochopil, tak to byla ztráta času.

1 0
možnosti
LZ

Já taky ne. Co tím chtěl autor říci?:-/

2 0
možnosti
MD

Zacal jste M. Zemanem a skoncil rozkradenou 'republikou'. Nejak tam ovsem chybi cisla bankovnich kont M. Zemana, kde ma ty penizky odlozene.

Takze jen ubohy clanek.

4 4
možnosti
Foto

Můžete mi ukázat, kde jsem napsal, že Zeman vše ukradl? Asi jste nečetl pozorně můj článek. Pokud na toto téma budete hovořit s jinými lidmi, formulujte prosím můj příspěvek tak jak je. Je to poukázání na nesmyslný projev, kterým se zviditelnil. Nepatřím a nefandím žádné politické straně. Fandím zdravému rozumu a lidské slušnosti.

2 1
možnosti

Zkrátka se do politiky prolhal a pokračuje v tom dál...Rv

10 3
možnosti
MN

Také si všichni pamětníci Listopadu a Havlova televizního projevu z poloviny prosince 1989 pamatují tehdy Havlem vyslovená tvrzení, která se rychle proměnila ve lži !!!!

"Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností , není to pravda , ničeho se nebojte .

Dvacet let tvrdila oficiálna propaganda , že jsem nepřítelem socializmu , že chci v naší zemi obnovit kapitalizmus , že jsem ve službách imperializmu , od nehož příjmám tučné výslužky , že chci být majitelem různých podniků ...

Byly to všechno lži , jak se záhy přesvědčíte , protože tu brzy začnou vychádzet knihy , z nichž bude zrejmé , kdo jsem a co si myslím . Slibuji vám , že funkci prezidenta vezmu na jedno volebné období ale pak bych se chtel věnovat práci dramatika . Také vám slibuji na svou čest , pokud se za mého volebního období nezlepší životní úroveň v ČSFR , sám odstoupím z funkce." :-PRv

6 6
možnosti

Halvel už nelže...Zeman stále víc a víc, viz. sedmkrát soudně uznaný lhář...

8 3
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1867x
Textař a muzikant. Člověk, kterého by někteří mocní z české republiky nejraději zakopali hodně hluboko. V lepším případě přivezli ze zahraničí mrtvého s průvodním dopisem "Opět jsme našli jednoho Čecha, který byl jednou z objetí Tsunami". Nehodím se policii, justici, VSZ a dokonce ani politikům. Tvrdím, že podvody s LTO a bílými koňmi byly předem připravené a pro některé V.I.P. firmy beztrestně povolené za předem stanovených podmínek.

V roce 2018 jsem kandidoval na prezidenta republiky ČR, abych zviditelnil problém s bývalým předsedou ČAK JUDr. Martinem Vychopněm, který díky zveřejnění jeho minulosti raději utekl ze svého postu. Mimochodem jako jediný kandidát jsem splnil podmínky dané ze zákona, které nesplnil ani Miloš Zeman, Jiří Drahoš a všichni ostatní. Měli dostat pokuty za nedodržení termínů, ale nic takového se nestalo.

Budu kandidovat na prezidenta ČR i v roce 2023 a to ze stejného důvodu. Udělat show, která zviditelní mnoho problémů v politice, justici a policii. Pravděpodobně bude nuceno opustit své posty mnoho více lidí, než jeden předseda ČAK. 

Pavel Novotný, starosta městské části Praha-Řeporyje dělá show, která je místy za hranicí vysílání před 22 hodinou. Já dělám show jiným způsobem. Nemám politické ambice, nelobuji za žádnou politickou stranu a nikdy tomu nebude jinak. Také mě nikdo neplatí a nejsem s nikým spolčen.

 

Seznam rubrik